Sunday 27 August 2017

Hoe Om Isk Verdien


Hoe om ISK verdien Welkom by EVE: Nou 'n werk kry! So, het jy by die wonderlike wêreld van EVE Online - baie geluk! Dit maak nie lank neem vir nuwe spelers om te besef dat Eva jy nie aan te bied met die sleutels om oorlewing op 'n skinkbord. Na hulle 'n noob skip, 'n kort handleiding, en 'n paar nuttige voorgereg missies, EVE skop spelers in die harde omgewing van die ruimte om hulle lot oorgelaat. Dit is een van die aspekte van die vooraand sandbox wat beide opwindend en skrikwekkend, op dieselfde tyd. Een van die eerste lesse wat elke EVE vlieënier leer is: interstellêre Kredits (ISK) hardloop die heelal. Sonder geld, kan jy nie skepe, toerusting, handel goedere te koop, en net oor alles anders is dit nodig om te floreer - of oorleef. In Eva, dalk meer as enige ander aanlyn multispeler spel. So, een van die eerste vrae wat elke nuwe EVE speler vra is: hoe maak ek ISK? Na 'n paar ervaring en opvoeding, die vraag word algemeen: Hoe maak ek die meeste ISK met die minste moeite in die kortste moontlike tyd? Gelukkig is daar is baie maniere om ISK verdien in Eva. Hierdie kort gids van voorneme is om 'n paar van die tipiese opsies wat baie EVE spelers streef beskryf, en om 'n paar nuttige leiding waaroor-ISK verdien loopbane die beste geskik is vir jou persoonlikheid en speelstyl kan wees bied. Begin Character Vaardighede en eienskappe Min nuwe EVE spelers kyk na die potensiaal loopbaan implikasies van hul ras, bloedlyn en afkoms keuses wanneer stigting hul eerste karakter. Oor die algemeen, hulle kies wat klink soos die interessantste of pret karakter agtergrond speel. Dit is nie noodwendig 'n slegte ding is egter geen in-game beroepskeuse is geblokkeer om enige rasse-faksie (Amarr, Gallente, Minmatar of Caldari) of bloedlyn. Enige karakter kan enige vaardigheid in die spel te leer. Begin Vaardighede Alle nuwe karakters begin met dieselfde noodsaaklike vaardigheid stel: Amarr / Caldari / Gallente / Minmatar Fregat II (faksie afhanklike) elektroniese III Ingenieurswese III GUNNERY II Mechanic II mynbou II navigasie III Wetenskap III Skild Operasie II Klein Energie / Hybrid / projektiel rewolwer III (faksie afhanklike) Ruimtetuig Command III Begin eienskappe Alle karakters begin met 20 punte in elke kenmerk behalwe charisma, wat begin met 19. (Let wel: In vorige weergawes, begin eienskappe afhanklik van die ras, bloedlyn en afkoms van die karakter was.) Eienskappe kan remapped (sien EVE basiese beginsels), sodat dit nie 'n beduidende struikelblok bied om die optimalisering van jou karakter vir verskillende loopbane. Optimalisering van vaardigheid en Kenmerk Ontwikkeling Na die speel EVE vir 'n rukkie, baie spelers te vestig 'n alternatiewe karakter (algemeen bekend as 'n "alt" in 'n spel omgangstaal), óf as een van die drie beskikbare karakters vir enige rekening, of as 'n nuwe rekening. Daar is baie voordele om met 'n alt karakter, of 'n paar Alts, wat ons verder later sal verken. 'N groot nut vir eksperimenteer met verskillende beginspan karakter rasse en bloedlyne is EVEHQ, wat 'n baie nuttige karakter skepping Tool bevat. Met EVEHQ, kan jy 'n model jou begin karakter, en dan ontwikkel optimale vaardigheidsopleiding en / of kenmerk remapping planne, waardeur jou karakter om die toerusting te gebruik of die take wat nodig is vir die gewenste-ISK maak aktiwiteite in die kortste moontlike tyd uit te voer. Die ontwikkeling van 'n loopbaan plan: Wat sal jy wees wanneer jy grootgeword? Doen die voorgereg loopbaan missie spore bedryf, militêre, eksplorasie, besigheid, en gevorderde militêre: Sodra jy jou karakter of alt het vasgestel, moet jy al vyf van die voorgereg loopbaan missie spore aangebied speel. Hierdie loopbaan bekendstelling missies uitdeel talle bykomende vaardighede gratis, en elkeen mooi verduidelik in die praktyk - soms met 'n spesiale "burgerlike" weergawes van die nodige module sodat jy uit die werktuigkundige kan probeer voordat opleiding van die vaardigheid wat nodig is vir die ware weergawe van die module bevraagteken. Om toegang tot hierdie loopbaan missie spore, druk die F12 sleutel, kies dan "Wys Career Agente". Hierdie inleidende missies is heeltemal opsioneel, maar sterk aanbeveel omdat hulle noodsaaklike skillbooks, skepe, en 'n paar aanvanklike kapitaal, met 'n relatief klein belegging in tyd. Die voorgereg missies leer jy ook die basiese beginsels van die skoolhoof loopbaan opsies vir die maak van geld in Eva. Bedryf missies dek die basiese beginsels van die mynbou, te verfyn en vervaardiging van goedere. Industriële tycoons kan enorme welvaart te skep in die vooraand heelal, maar nie sonder 'n baie sterk kompetisie. Mynbou is 'n gewilde manier om geld te maak, ook. Maar vervaardiging geneig enige werklike winste te genereer totdat jy 'n paar hoogs gevorderde vaardighede geleer en baie belê in bloudrukke. Besigheid missies stel spelers om oop en omvattende markstelsel Eva se. Met 'n goeie handel vaardighede, kan EVE spelers aansienlike ISK verdien sonder dat hulle ooit die loskoppelen van 'n stasie. Jy kan ook verdien 'n goeie inkomste uit sleep goedere tussen handel hubs, koop laag in een plek en dan verkoop hoog in 'n ander. Die maatskappy se missies jou beloon met 'n basiese industriële skip gratis, en die voorgereg stelsels bied 'n potensiële mark geleentheid vir baie goedere wat in die vraag na nuwe karakters. Militêre missies dek die mees voor die hand liggende manier om te speel aand - skiet dinge vir buit en herwinning. Aanvanklik, jy het die vaardighede om 'n fregat van jou ras te vlieg. Exploration missies dek die ontdekking van waardevolle webwerwe in EVE ruimte - wormholes, deadspace sakke, en onontdekte argeologie webwerwe, onder andere. Hierdie missies jou wys hoe om die skandeerder en probes, en hoe gebruik om die webwerwe wat jy ontdek identifiseer en te ontgin. Gevorderde militêre missies sal jou bekendstel aan die fyner besonderhede van EVE bestry. Hierdie opdragte is moeiliker as dié van die Militêre loopbaan spoor, en as gevolg daarvan, moet dit geneem na die ander baan voltooi. Dit meer gevorderde baan sal jy leer hoe om ander te help om 'n bedreiging, asook die gevolge van die verskillende tipes wapen skade te oorkom. Sodra klaar is, sal jy al die basiese kennis wat nodig is om kop eerste duik in die ewigheid woed oorlog tussen die faksies van EVE Online het. Na afloop van die vyf loopbaan inleidings, elk bestaande uit tien missies, jy sal wys na die eerste epiese missie boog van Eva, "Die Bloed-lood Stars". Terwyl 'n definitiewe uitdaging vir 'n nuwe speler, hierdie 50-sending boog bied 'n paar groot belonings, en is die moeite werd om die afwerking. Die boog neem jou oor die hele veilige ryk ruimte en jy kan vrylik vertak om ander dinge te doen, terug te keer na die boog later as wat jy kies. As jy besluit om hierdie boog te streef, moet jy lees die handige missie te lei Die Bloed-lood Stars. Ontwikkel 'n loopbaan plan Sodra jy kennis gemaak met 'n paar van die basiese beginsels van Eva, en het die voorgereg loopbaan missie spore gemonsterde, jy weet nou genoeg om te begin die optimalisering van jou karakter vir een of meer-ISK maak spesialiteite. Dit is oor die algemeen die beste, ten minste aanvanklik, baie goed om te kry op 'n soort van ISK-genererende aktiwiteite, eerder as om te wees nie-so-groot op 'n baie verskillende geld verdien ondernemings. Die noodsaaklike stappe vir die ontwikkeling van jou ISK-verdienste loopbaan plan is soos volg: 1. Skep 'n konsep in jou gedagtes oor wat jy wil doen in Eva. Moenie jouself beperk. Maak hierdie enigiets wat jy kan dink, maak nie saak hoe onwaarskynlik of vreemd. 2. Doen 'n sekere vlak 1 (en later, meer gevorderde vlak) missies totdat jy genoeg hulpbronne om te begin doen wat jy dink van wat in Stap 1. 3. Begin om jou idee te voer vanaf Stap 1. 4. As die idee is nie winsgewend genoeg op sigself om self aanvanklik in stand te hou, aan te vul met af en toe missie hardloop. 5. Hou die ontwikkeling van jou idee, ontwikkel dit, en uit te vind maniere om dit selfonderhoudend te maak. 6. As jou idee is uiteindelik nie selfonderhoudend, dink aan 'n ander konsep, en gaan na Stap 2. Hoewel hierdie benadering lyk voor die hand liggend, maar min EVE spelers eintlik van plan hul karakter se loopbaanontwikkeling op hierdie manier. In plaas daarvan, het hulle probeer om alles wat deur kom, as dit beskikbaar is vir hulle wat 'n groot verskeidenheid, maar nie enige ontwikkeling van kundigheid (behalwe in 'n baie lang termyn) bied. Of, kry hulle in 'n groef en begin doen dieselfde ding oor en oor, en uiteindelik verloor belangstelling. As mynbou is nie jou ding is, moenie dit doen net om ISK verdien - probeer iets anders. Maar eers, dink. ontwikkeling van 'n plan, begin die uitvoering van die plan, die plan as wat nodig is te verfyn, en dan óf voort te bou op die plan of begin oor. Hierdie benadering sal die beste resultate - in Eva, of in die werklike lewe! Pluk 'n-ISK verdien spesiale (of 'n paar) So, wat is 'n paar idees vir die maak van ISK in EVE? Die groot sandbox Eva bied baie, baie opsies hier. Om op te som, 'n paar van die mees algemene loopbaan opsies sluit in: Nyweraars is mense wat spesialiseer in die maak van dinge, en beweeg hulle rond, en verdien ISK vir hul arbeid: Miner / smelter - miskien die maklikste en laagste risiko manier om 'n eerlike loon in EVE maak, is mynbou eenvoudig onttrek en verkoop erts of verfynde minerale. Om 'n mynwerker wees, jy hoef net 'n paar basiese skip vlieg vaardighede, mynbou vaardighede, verfyn vaardighede, 'n geskikte skip, en 'n paar mynbou lasers. Reis na een van die vele asteroïde gordels in 'n stelsel, wys jou lasers op 'n "Roid, versamel erts, bring dit na 'n stasie, verfyn dit, verkoop dit - dan herhaal. Die onderstebo na mynbou is dat dit produseer 'n redelik voorspelbare inkomstestroom, met min (maar nie nul) risiko, veral in 'n hoë sekuriteit (0.5 en hoër) ruimte. Die grootste nadeel is dat mynbou hoogs herhalende en vervelige kan wees, soos asteroïdes algemeen nie terug te veg! Jy moet ook waak vir blikkie paddavoete en gankers - spelers wat prooi op mynwerkers, veral diegene wat gegaan het "AFK" (weg van die sleutelbord). Die loopbaan vir 'n myn spesialis is lank - hoogs gevorderde myners gebruik van Tech 2 skepe kan maklik 5-10000000 in ISK met 'n uur of twee van poging (afhangende van die mark pryse en wat gemyn). Goed georganiseerd mynbou spanne, met Orca ondersteuning en bekwame mynbou voormanne Mining voorman. kan selfs hoër opbrengste lewer. Twee absoluut noodsaaklik gidse vir mynwerkers is Halada se Mining Guide. en die. EVE Universiteit Co-operative Mining handleiding (sien Eksterne naslaanafdeling) Hauler - ook 'n relatief lae-risiko manier om ISK verdien, dumpers te koop laag in een plek, en verkoop hoog in 'n ander. Om 'n hauler geword, jy hoef net 'n industriële skip en geskikte bevel vaardighede. Beweeg goedere rond in 'n hoë sekuriteit ruimte is redelik veilig, maar sleep in 'n lae sek of 0.0 kan uiters riskant wees - en ook baie lonend. Dumpers kan ook speler koerier kontrakte uit te voer op die ope mark. 'N Lae-risiko hauler beweeg nie-speler korporasie goedere kan ongeveer 3-5 miljoen in ISK verdien per uur - die uitvoering koerier kontrakte of bewegende goedere in 'n lae-sec of nul sek is potensieel 'n orde van grootte meer winsgewende, as jy dit nie doen nie verloor jou skip. Die loopbaan vir 'n hauler kan redelik lank, begin met 'n eenvoudige industriële skepe, dan uiteindelik beweeg na blokkade hardlopers en groot vragskepe. By the way, kan 'n mynwerker / hauler kombinasie 'n uiters kragtige duo wees, en as gevolg daarvan, is dit een van die mees algemene hoof / alt karakter samestellings vir spelers wat verskeie in-game rekeninge kan bekostig. Vervaardiger - Byna alles in die vooraand heelal - skepe, modules, ammunisie, ens - is geskep deur spelers, vir eie gebruik, of meer dikwels, vir verkoop aan ander spelers. Die bou van items en die heffing vir die waarde-byvoeging kan 'n baie winsgewende manier om ISK genereer wees. Ongelukkig is dit loopbaan opsie is een van die moeilikste om groot hoeveelhede ISK genereer uit, want dit is uiters mededingend te maak. Daarbenewens het baie myner / vervaardigers undercharge omdat hulle nie die waarde van die minerale wat hulle ingesamel sluit - hulle is geneig om te dink van erts hulle ontgin as "vry" - so, baie algemene items het 'n baie lae winsgrense, indien enige at all. Maar vir diegene wat 'n hoë graad van produksie te ontwikkel, en wat kan genoeg kapitaal om bloudruk oorspronklike (BPOs) te koop vir 'n hoë-aanvraag items stig, dit kan 'n winsgewende tweede loopbaan wees. Navorser / Inventor - Alle gevorderde items in Eva, van die Tech 2 verskeidenheid, is moontlik gemaak deur die pogings van spelers wat uitvinding op laer-tegnologie items uit te voer. Die vermoëns van Tech 2 items hou hulle in groot aanvraag, so uitvinding kan 'n lonende bron van ISK wees. Deur middel van navorsing, kan spelers ook die verbetering van die doeltreffendheid van bloudrukke. Omdat hulle produksie tyd te verbeter en verminder die vervaardiging van tyd, bloudrukke met 'n hoër doeltreffendheid is waardevol vir vervaardigers - en dus is 'n ander moontlike bron van inkomste (sien Navorsing). Spelers kan ook werk met 'n toegewyde navorsing agente "plaas" waardevolle datacores, wat in uitvinding - 'n vorm van passiewe inkomste wat 'n redelike stroom ISK kan produseer met verloop van tyd. Om 'n wetenskaplike / navorser / uitvinder geword, moet spelers belê in wetenskap en verwante vaardighede, en het toegang tot 'n navorsingsfasiliteit. besigheid Loopbane Terwyl Industria spesialiseer in die maak en beweeg dinge, Sakelui verdien ISK deur te belê kapitaal, likiditeit en talente in korporasies, markte en infrastruktuur, en verdien opbrengste uit hul belegging. Mark - Die dinamiese en omvattende-speler gedrewe mark in EVE bied verskeie geleenthede vir spelers om ISK verdien, sonder om eers die besit van 'n skip of laat 'n stasie! Deur te belê in die handel vaardighede, en met 'n bietjie begin kapitaal, kan spelers goedere te koop op die mark, en dan verkoop hulle teen hoër pryse. Deur middel van likiditeit aan die markte, kan handelaars 'n goeie opbrengs te maak, hoewel dit 'n ondersoek van geleenthede in die mark en waaksaamheid in die monitering van jou mark bestellings vereis. As jy al ooit gefantaseer oor die maak van dit groot soos 'n Wall Street spekulant, besig om 'n EVE handelaar kan wees vir jou. Korporatiewe Bestuur - Word jou eie uitvoerende hoof! Deur die ontwikkeling van korporatiewe bestuur vaardighede, kan spelers hul eie korporasies gevind, te werf ander spelers, en verdien ISK van 'n salaris uit belastings en fooie. Op 'n meer gevorderde vlak, kan jy ook 'n speler besit struktuur (POS) aan te bied waardevolle navorsing fasiliteite, of jy kan aansluit by 'n alliansie en onderhandel vir die implementering van 'n winsgewende maan mynbou POS. Om 'n korporatiewe uitvoerende hoof vereis 'n paar baie gevorderde vaardighede, en 'n groot bedrag van die kapitaal - hetsy joune of iemand anders se - en so, hierdie loopbaan opsie kom gewoonlik later in die meeste spelers Eva ervaring, indien ooit. Maar die toelatingsvereistes vir die begin van 'n EVE korporasie is baie laag, en sedert non-speler korporasies (NPCs) nou 'n 11% belasting op skatte en missie belonings, begin 'n klein maat van jou eie hef dalk 'n aantreklike opsie wees. Recruiter - die lewensaar van korporasies is letterlik in die mense wat aan te sluit, maar baie maatskappye doen 'n swak werk van die vind van die vorme van spelers wat hulle nodig het om suksesvol te wees as 'n groep. Om hierdie rede, kan jy jouself verhuur as 'n werwingsagentskap, om te soek na en pre-kwalifiseer potensiële kandidate vir jou kliënt korporasie. Om dit te doen verg geen in-game vaardighede op alle, maar jy moet weet waar om te kyk en hoe om moontlike kandidate benader. As jy gereeld nagaan die verskillende EVE aanlyn forums, of 'n groot netwerk van in-game verhoudings ontwikkel, besig om 'n korporatiewe werwer dalk 'n goeie bron van ISK vir jou. Puntestand pusher - Het jy 'n hoë punteleer met 'n faksie korporasie? Diegene punteleer is waardevol vir speler korporasies, waarvan baie sal jy betaal vir toegang tot hulle. Mynbou korporasies nodig hoë NPC punteleer vir belastingvrye "perfekte" verfyn, byvoorbeeld. Alle maatskappye moet 'n paar hoë punteleer vir toegang tot kloon vervaardiging spring. Deur te fokus jou missie-loop van die geselekteerde maatskappye en die ontwikkeling van jou sosiale vaardighede, kan jy dan bemark jou punteleer aan die hoogste bieër. Exploration Loopbane Explorers is mense wat dinge vind, en dan geld te maak op dit wat hulle vind. Hulle kom in 'n paar variëteite: Explorer / Hacker - Soek wormgat en verborge ruimte vir waardevolle webwerwe, dan verkoop die oorblyfsels en inligting wat jy ontdek, kan 'n baie produktiewe manier om ISK genereer wees - en 'n baie pret ook. Om 'n ontdekkingsreisiger te word, moet spelers te belê in 'n paar spesiale vaardighede (astro metrisch, argeologie en Hacking), 'n paar toegewyde toerusting (ondersoek lanseerder, Cijfercode modules) en 'n geskikte skip met bonusse vir astrometric modules. Jy moet ook 'n kenner geword by indringende. Salvager - EVE is 'n plek van 'n konstante stryd, en as gevolg daarvan, is daar 'n baie vergaan skepe agtergelaat nadat elke geveg. Dit vind, te versamel en te verkoop items uit wrakke kan 'n goeie manier vir die spelers om ISK verdien. Baie items versamel van wrakke word gebruik om gespesialiseerde rigs te produseer vir skepe, en daar is dus altyd 'n sterk vraag na hierdie items. Om 'n suksesvolle salvager word, moet spelers herwinning vaardighede (natuurlik), en ook voldoende opdrag, elektronika en tegniese vaardighede om trekker balke en die salvager module gebruik te ontwikkel. Dit is ook nuttig om 'n verwoester skip te bekom en dit omskep in 'n toegewyde herwinning vaartuig - met hul groot aantal hoë posisies en redelike groot vrag baai, plunderaars is ideaal vir hierdie taak. Jy kan asteroïde gordels nagaan vir wrakke, natuurlik, maar die beste manier om 'n herwinning inkomste te verdien, is om 'n sending span aan te sluit en skoon te maak enige gevolglike wrakke, dan verdeel die gevolglike inkomste met jou spanmaats. militêre Loopbane Militêre spesialiste verdien hul inkomste uit om baie, baie goed in een ding: blaas goed op. Sedert EVE is 'n heelal wat gevul is deur spelers wat belangstel in die ontwikkeling van hul mag en invloed, is daar altyd 'n vraag na militêre mag. Mission Runner - Een van die eerste maniere waarop elke speler maak ISK in EVE is deur die uitvoering opgedra missies wat deur agente in 'n nie-speler korporasies, of deur die loop deur deadspace komplekse. Mission hardloop is waardig van 'n uitgebreide gids op sigself, dus sal ons nie alle aspekte van hierdie loopbaan opsie afrossen hier. Dit is voldoende om te sê dat die werklike ISK verdien as 'n sending-atleet, moet spelers belê in groter skepe en die ontwikkeling van die vaardighede om hulle te vlieg, sodat hulle toegang tot 'n hoër vlak agente kan verdien, 'n hoër vlak missies en die veel hoër vlakke van beloning wat saam met hulle. Waardevolle hulpbronne vir die vind van agente en missies sluit EVE-agente en die missie gids. Die UNI biblioteek sluit ook 'n paar baie nuttige aangeteken klasse op suksesvolle missie hardloop. En moenie vergeet om die baie nuttig Missions. E-UNI-kanaal beskikbaar vir alle EVE Universiteit lede - baie spelers vorm spanne vir die uitvoer van 'n hoër vlak missies daar saam. Rattenvanger - Jag en moord NPC Pirates (ook bekend as "rotte") kan 'n paar ISK verdien. Maar eerlik, dit is nie die mees winsgewende manier om geld te verdien in Eva. Tog, as 'n aanvullende bron van inkomste, ratting kan pret wees, en 'n goeie manier om 'n paar gevegte vaardighede te verfyn. Om 'n rattenvanger wees, spelers moet net 'n paar gevegte vaardighede te ontwikkel en 'n geskikte uitrustings veg skip. Hoë-sek rotte is relatief maklik om te dood te maak, en hulle kuit mees algemene in asteroïde gordels - lae-sek rotte is 'n bietjie moeiliker, maar ratting in 'n lae-sek ruimte is riskant, want real-speler Pirates, wat oneindig meer gevaarlik, ook loer daar. Player pasop! Huursoldaat - As jy 'n baie hoë vlakke van die geveg vaardighede kan ontwikkel, kan jy 'n ordentlike lewe te maak deur die verhuring van jou gewere uit te korporasies wat jy kan gebruik vir die stryd teen Pirates of oorlog teikens. Huursoldate is tipies gehuur deur groot maatskappye wat iets gedoen word sonder hul naam word al meer as dit wil hê. 'N huursoldaat kan ook 'n gehuurde lyfwag vir mynwerkers, 'n ekstra hand in 'n volskaalse oorlog, of 'n escort deur lae sek gebiede, onder andere pligte wees. As jy ernstig is oor die feit dat 'n huursoldaat, saam met 'n toegewyde huursoldaat korporasie is 'n goeie idee, as die een ding wat jy meer as enigiets anders as 'n "Mercedes" nodig is kontakte. Wees versigtig vir koerierdienste opdragte eindig in 'n lae sek gebiede - hulle kan eintlik 'n hinderlaag opgestel deur 'n slim seerower wees. Bounty Hunter - Baie spelers wat skelm loopbane (meer hieroor later) na te streef het skatte aan hulle. Spelers kan jag af hierdie karakters met behulp locator agente en intelligensie versamel uit ander spelers, en versamel die skatte. Terwyl dit klink soos 'n opwindende loopbaan, is dit regtig baie moeilik om uit te voer. Jy moet 'n baie hoë teen vaardighede, 'n kragtige skip, en baie geluk het - moet jy ook die element van verrassing. Om hierdie rede, oorvloed jag, wanneer dit voorkom, is gewoonlik 'n onderneming van die geleentheid, eerder as om te beplan. verbied Loopbane In die vooraand sandbox, daar is mense wat lekker speel en eerbare loopbane - en dan is daar diegene wat dit nie doen nie. Beide style van die spel word toegelaat nie. Trouens, EVE is een plek waar misdaad doen inderdaad betaal - en baie goed ook. Kan Flipper - miskien die maklikste intreevlak manier om te kry in 'n lewe van misdaad in EVE is om bloot te steel van mynwerkers wat "jetcanning", waar mynwerkers eenkant toe te gooi hul ingesamel erts in onversekerde vrag houers, vir herwinning later. Kan paddavoete net binne 2500 meter van 'n jetcan te kry, dan gryp die inhoud. Mynwerkers is oor die algemeen in swakker skepe, met 'n swak verdediging of wapens, en daar is gewoonlik min wat hulle kan doen om hierdie diefstal stop. Verder as die mynwerker terug veg, dan die blikkie vin kan eenvoudig vernietig die mynwerker, en dan buit die armes slagoffer. Pirate - Hou jy van die idee van 'n geveg vir persoonlike wins? Toe die lewe van 'n seerower kan wees vir jou. Pirates spesialiseer in speler-versus-speler (PvP) vaardighede, sodat hulle kan aanval en roof spelers (meestal dumpers) in 'n lae sekuriteit ruimte, of vang hulle en losprys hul skip of pod vir geld (sien Piracy). Suksesvolle Pirates moet ook goeie skandering en indringende vaardighede, en die beste manier om jag in pakke. Neem deel aan 'n roof korporasie is dus 'n aantreklike opsie vir die aspirant ruimte Buccaneer. Scammer / dief - As jy al ooit gefantaseer oor die feit dat 'n hoë-stakes vertroue man, EVE bied jou met baie van die opsies vir 'n professionele scammer - tricking spelers in die gee jy ISK of lok hulle in strikke vir wins. Sommige van hierdie swendelary is eenvoudig - misetikettering kontrakte op die mark en verkoop items vir veel meer dan sal hulle die moeite werd is, byvoorbeeld. Maar sommige is baie meer uitgebreide en gevaarlik - die uitreiking van 'n aantreklike koerier kontrak lae-sec of nul-sek ruimte, byvoorbeeld, vir die uitsluitlike doel van tricking n hauler in 'n hinderlaag. Nog 'n vorm van bedrog is die korporatiewe raider, wat toegang verkry tot 'n korporasie, verdien 'n direkteur vlak posisie, en gebruik dan daardie posisie om alles te steel - insluitend die korporasie self! Moordenaar / Selfmoord Ganker - As jy 'n moedswillige aanval op 'n skip in 'n hoë-sekuriteit ruimte (0,5 of hoër) te inisieer, dan CONCORD sal jou skip te vernietig. Maar die verlies van 'n skip dalk 'n klein prys om te betaal as jy die regte teiken af ​​te haal - 'n lekker vet vragskip of 'n faksie skip gelaai met 'n hoë prys modules, byvoorbeeld. Deur te werk met spanmaats, wat die slagoffer kan plunder na jou selfmoord aanval, kan jy groot beloning verdien. Om 'n rower wees, moet jy 'n goeie CONCORD punteleer het, sodat jy toegang tot die optimale hoë-sek stelsels kan kry. Dit beteken dat rowers spandeer baie van hul tyd loop missies en ratting hul staande te verbeter, dan "kontant in" met 'n goed beplande gank. Dwelmhandelaar - Daar is onwettige middel misbruik in die vooraand heelal - en dit sluit baie vlieëniers. Booster dwelms kan tydelik verhoog sekere vermoëns, en al onwettig in Ryk ruimte, hulle is in aanvraag. En waar daar kopers is daar 'n mark - een wat 'n berugte dwelmhandelaar by matige risiko kan vul, en vir ordentlike wins. Metagame Loopbane Die meeste MMOs frons op die verskaffing van out-of-wedstryd dienste vir in-game betaling. Sodat geen uitsonderings word beskou as 'n glybaan wat eindig met die regte geld verhandeling van in-game geldeenheid. EVE Online gebreek hierdie konvensie deur toe te laat spelers 'n baie spesifieke lys van dinge te ruil vir ISK. Dit sluit in forum handtekening kuns, grafiese en website design, website hosting en Speak bediener huur. As jy 'n grafiese kunstenaar talent, of tegniese ondersteuning vermoë, kan jy ISK vir jou EVE karakters te verdien deur die verskaffing van hierdie dienste aan ander EVE spelers. Waarvoor wag jy?

No comments:

Post a Comment