Thursday 12 October 2017

London Handel Naby Strategie Pdf


Shirley Hudson se (Forexmentor) London Close Trading Strategie Review en Handel Meld Ek het onlangs gekoop die Londense buurt Trading strategie van Shirley Hudson en die Forexmentor span. Hier is 'n video hersiening. In hierdie draad, sal ek ook 'n joernaal van ambagte. Eerstens, al is, ons weggee 'n afskrif van die kursus vir GRATIS! Dit Saterdag Junie 15, 2013, sal ons kies na willekeur een persoon wat ons omkring op Google en Hy laat ons 'n 1. Om jou kans om hierdie kursus gratis, hoof wen na ons Google bladsy kry. Hier is 'n kort oorsig van my neem oor die kursus tot dusver: 1. Shirley het haar rekord geplaas met behulp van die stelsel, wat spog met 90% + opbrengs. Na die neem van 'n blik op die metode en haar benadering, ek dink die resultate is eerlik. 2. Die kursus verg 'n basiese begrip van ondersteuning / weerstand, 'n paar basiese aanwysers, en hoe om 'n ambag te plaas. As jy sien inleidende kursus Dawid. ons inleidende forex kursus. en ons bladsy op ondersteuning en weerstand. Ek dink jy sal die nodige grondslag om hierdie strategie handel. 3. Die kursus benodig in staat om die markte van regoor 09:00 EST kyk na 01:00 EST (15:00 GMT om 19:00 GMT). Dit is 'n breë venster van tyd en 'n mens kan waarskynlik handel die strategie met behulp van 'n meer smal venster, maar dit help om hierdie tydperk oop het. 4. Die strategie behels die handel die 5 of 15 minute tydperk. Ek sal fokus op die 15 minute tydraamwerk vir my handel log hier. 5. My gunsteling deel van hierdie strategie is dat dit uitgevoer kan word met 'n goeie geldbestuur met 'n baie klein rekening. Ek dink $ 500 is voldoende; Ek sal dit handel met 'n rekening balans van net meer as $ 800 dollar. 6. Kopers van die kursus kry ook 'n maand toegang tot Shirley se handel kamer, waarin sy die handel sy plaas met behulp van hierdie strategie deel, en bied e-pos ondersteuning aan lede. Indien u enige vrae of wil graag jou ervaring te deel met hierdie strategie, saam met ons in die kommentaar hieronder. TOEGEVOEGDE 7 September, 2013: Hier is 'n onderhoud met Vipin Sharma. 'n voltydse dag handelaar wat die Londense buurt strategie gebruik, met sy gedagtes oor die stelsel. TOEGEVOEGDE November 23, 2013: Hier is 'n video wat wys hoe 'n wisselvalligheid stygings by 11:00 EST elke dag. Dit is die tyd van die dag die Londense sessie sluit, en het betrekking op 'n mark idiosinkrasie hierdie strategie is ontwerp om te ontgin. Met die LB TrendTrader, kan jy eenvoudig besef jou individuele handel tendens handel strategie. Sodra dit gevestig is, dit handel stelsel is ten volle outomaties. So kan jy 'n goeie geld te verdien of selfs 'n fortuin op te bou. En vir 'n ordentlike vlak van sekuriteit verseker deur die ingeboude in orde is en geldbestuur asook die gratis update diens. Hierdie deskundige adviseur. Gratis aflaai van LB TrendTrader Forex robot (MT4 EA) 1.1, grootte 1,70 Mb. CLUB staan ​​vir wolk van blokke. Met die klub Server kan jy 'n handel strategie diagram plaaslik loop in VisualQuant en stuur nie blok na 'n afgeleë mede-geleë bediener met een kliek.

No comments:

Post a Comment