Tuesday 21 November 2017

Hoe Om Jou Eie Trading Card Game


Hoe om jou eie Trading Card Game Teenmiddel 2 Volgers So wil hê jy moet 'n spel te maak. As jy handel kaart speletjies soos Yu-Gi-Oh of PokГ © mon gespeel het, maar het die foute, gesien die foute gevind, en wou sekere dinge oor hulle te verander, dit is die middelpunt vir jou! В Ek het handel gesien Kaartspeletjies so voor, maar nooit het gesien die wanbalans of foute in them. В in plaas van die lewe met dit, het ek besluit om my eie game. В maak Na gaan deur die proses van die skep van 'n paar handel kaart speletjies, het ek besluit dat al wat jy moet weet oor it. В iemand daar buite mag dalk wonder hoe om hul eie spel te maak, en ek kan my kennis met hulle te deel. As jy nie wil hê om 'n handels kaartspel maak, daar is baie ander groot Hubs daar buite wat net wag om ontdek te word nie, maar as jy wil weet hoe om persoonlike ontwerp jou eie spel, lees dan verder om uit te vind meer! Dit Hub IS NIE Law Dit is nie die enigste manier om 'n handels-kaart game. В maak As jy dink 'n ander manier sal werk, met alle middele probeer dit en sien dit leads. В Ek sou graag die verskillende eksperimente baie van julle maak en om te hoor sien watter soort spel wat jy maak. Stap # 1 - besluit oor die Naam Hoewel baie mense hierdie stap un-belangrike of tweedehandse ag, ek dink dat hierdie stap is belangrik. Afhangende van die naam van die kaart spel, sal jy wil seker kaart tipes die magte van die verskillende kaarte wat jy sal maak skep, ontwikkel 'n tema, en miskien selfs besluit. Besluit op 'n naam wat: 2) Relatief gee 'n idee van wat die spel is oor 3) Jy kan sien wat geadverteer word (geen vulgêre taal, lelike, ens) As jy wil hierdie stap te red tot later of selfs verlede, dit is absoluut fyn. Soos ek vroeër gesê het, hierdie Hub is nie reg en jy kan dit verander het egter jy goeddink. Dit is 'n spel, nie myne nie. Stap # 2 - besluit op 'n tema - Ek gaan jou die gereedskap gee om enige soort spel wat jy wil skep, maar net om te maak dit makliker in die verduideliking, ek gaan maak my eie kaartspel saam met jou. As u wil kopieer en maak my spel joune, met alle middele voort te gaan, maar as jy jou eie idee van wat jy wil hê, dan, soos ek gesê het, moenie hierdie Hub as wet te neem.

No comments:

Post a Comment