Monday 13 November 2017

Indië Fdi In B2c E - Retail


Indië. FDI In B2C e-Retail Inleiding Die afgelope dekade in Indië het 'n bestendige styging in e-handel (e-kleinhandel, e-reis-en e-classifieds) as gevolg van beduidende toename in die aantal internet-gebruikers, verspreiding van internet-enabled toestelle gesien, stygende besteebare inkomste, en groeiende aanvaarding van die aanlyn betalings. 1 goedere of dienste kan elektronies bestel, maar hul betaling hoef nie noodwendig om aanlyn gedoen word. Die kontant-op-lewer stelsel is een van die grootste redes vir die groei van e-handel in Indië. Meer as 50 persent van alle online transaksies in Indië is geglo te word wat gebaseer is op die betaling stelsel kontant-op-aflewering. 2 Die merkwaardige groei van die e-handel bedryf bevestig dat Indiërs is toenemend bereid om goedere en dienste aanlyn te koop, en dit het 'n sterk aansporing vir buitelandse belegging gegee. Buitelandse waagkapitaliste en private ekwiteit maatskappye het hul geloof gedemonstreer in die Indiese e-handel bedryf en dit is duidelik uit die gewigtige toename in die totale beleggings (VSA $ 800,000,000 in 2011 as teen die Amerikaanse $ 110,000,000 in 2010). 3 Die grootte van India39; s e-handel mark in 2013 was sowat $ 13000000000, volgens 'n gesamentlike verslag van KPMG en Internet en Mobile Vereniging van Indië ( "IAMAI"). 4 Ten spyte van sy ontluikende groei, die e-handel mark is nie sonder hekkies. Afgesien van die probleme van logistiek, knelpunte in vervoer, drop-outs op betaling poorte en 'n intens mededingende omgewing, 'n ekstra onlangse kommer is die beweerde skending van buitelandse belegging wette per e-kleinhandel maatskappye in Indië. Hierdie nuusbrief bied 'n kort oorsig van die huidige regering se beleid oor buitelandse direkte belegging ( "FDI") in die besigheid-tot-besigheid ( "B2B") en besigheid-tot-verbruiker ( "B2C") e-kleinhandel, die beweerde skending van FDI norme deur aanlyn kleinhandel maatskappye en die voor - en nadele van FDI in B2C e-kleinhandel. 1. Bestaande FDI beleid oor B2B en B2C e-kleinhandel in Indië India39; s FDI beleid toelaat FDI tot 100% in e-handel aktiwiteite, maar dit is afhanklik van 'n baie belangrike stipulation - die beleid slegs van toepassing op maatskappye wat betrokke is in B2B e-handel, en nie aan dié in die kleinhandel handel. 5 Dit is op hierdie punt dat klassifikasie van aanlyn kleinhandel besighede in B2B en B2C e-kleinhandel word betekenisvol. In B2B e-kleinhandel, handel tussen sake-entiteite soos vervaardigers en groothandelaars of tussen groot - en kleinhandelaars. Indië toelaat 100% FDI in B2B e-handel onder die outomatiese roete. 6 In B2C e-kleinhandel, online besighede te verkoop direk aan die verbruiker. Die FDI beleid bepaal dat kleinhandel handel, in enige vorm, deur middel van e-handel, sal nie toelaatbaar vir maatskappye met FDI en wat betrokke is by die aktiwiteit van enkele handelsmerk kleinhandel handel of multi-merk kleinhandel handel wees. Daarom is dit duidelik dat die bestaande FDI beleid FDI nie toelaat in B2C e-handel. 7 Hierdie beperking op buitelandse beleggings in B2C e-kleinhandel het gedwing baie online sake-entiteite met buitelandse beleggings na die mark model neem. In hierdie model, die aanlyn maatskappy bedryf 'n webwerf wat die marketplace - bied 'n platform vir saketransaksies tussen kopers en verkopers. In ruil vir die dienste wat gelewer word, die aanlyn maatskappy verdien kommissie van die verkopers. 8 In hierdie model, eienaarskap van voorraad baadjies met die ondernemings (ook die uiteindelike verkopers) wat hul produkte te adverteer op die aanlyn company39; s webwerf. 9 So het die mark model is in ooreenstemming met die FDI beleid van Indië as die aanlyn besigheid entiteit wat die mark hom nie betrek in enige kleinhandel transaksie of enige direkte verkope aan die verbruiker. Die mark model vertaal in kleiner marges, en minder beheer oor die kwaliteit van die diens, produk beskrywing, en spoed van dienslewering. Amazon het Inc. is gedwing om 'n mark model neem in Indië te voldoen aan FDI regulasies, terwyl dit in die Verenigde State van Amerika volg 'n baster mark model. 'N onvermoë om voorraad modelle te neem, of om te eksperimenteer met mengsels van voorraad en mark modelle maak dit moeilik vir kleinhandelaars innovasies te maak en hul reeks aanbiedinge uit te brei. 2. Flipkart39; s beweerde skending van die FDI beleid Sedert November 2013 Flipkart, een van India39; s grootste aanlyn kleinhandelondernemings, is ondersoek deur die handhawing Direktoraat ( "ED") 10 vir beweerde skending van FDI regulasies. Skending van FDI regulasies gedek word deur die straf bepalings van die buitelandse valuta Bestuur, 1999 Die opsporing van die gebeure van die afgelope paar jaar sal verduidelik waarom Flipkart is onder die skandeerder van die ED. Flipkart was opgeneem in 2008, en is aktief op 'n-inventaris gebaseer B2C model. In Augustus 2012, Flipkart opgewek $ 150 miljoen in sy vierde ronde van die befondsing van MIH (deel van Naspers Groep) en Iconiq Capital. Flipkart39; s globale beleggers sluit Accel Partners, Tiger Global, Naspers en Iconiq Capital. Die buitelandse belegging beleid beteken dat 'n aanlyn winkel soos Flipkart FDI nie kan hê in sy B2C entiteit, tensy dit verskuif na 'n B2B mark model. Flipkart verskuif na 'n B2B mark model eers in April 2013 tot die nakoming van die FDI norme in e-kleinhandel te verseker. Die ondersoek deur die ED betrekking het op die kapitaal wat Flipkart opgewek voor die omskakeling na 'n mark model. Dit wil voorkom asof Flipkart is wat op 'n B2C e-handel model waar hulle besit die volledige inventaris selfs terwyl FDI ter waarde van byna $ 180,000,000 ontvang tot September 2012. Sommige ander aanlyn kleinhandelaars soos Myntra, Snapdeal, Yebhi, Jabong, en Fashionandyou is ook ondersoek deur die ED op soortgelyke gronde. Die ED het die mag om 'n boete op te lê tot drie keer die werklike beleggingsdatum bewering gemaak in die skending van FDI wette. Flipkart39; s mark model het ook onder die ED ondersoek vir nie-nakoming van die gees van FDI regulasies. Flipkart het 'n komplekse besigheid struktuur geskep deur die integrasie van die B2B bedrywighede met die mark model. 'N maatskappy genaamd WS Retail was opgeneem in 2009, wat transacts met die kliënte en glo dien as 'n 8215; front39; vir die B2B firma (Flipkart Online Services) wat buitelandse beleggings ontvang. Hierdie struktuur is na bewering aanvaar om die buitelandse-befonds Flipkart Online Services op 'n 8215 te hou; arm39; s length39; vanaf direk verkoop aan die verbruiker. Terwyl hierdie struktuur lyk om te voldoen aan die FDI beleid in brief, vir so 'n struktuur om te voldoen aan die FDI regulasies in die gees, moet Flipkart vestig dat dit geen invloed op WS Retail, en dat WS Retail handhaaf 'n arm39; s lengte verhouding met Flipkart Online Services. 3. beleid Ontwikkelende regering teenoor buitelandse beleggings in B2C e-kleinhandel In September 2012, die Indiese regering toegelaat 51% FDI in 'n multi-merk kleinhandel, onderhewig aan sekere voorwaardes. Dié aankondiging is geprys deur e-handel maatskappye, aangesien dit is gehoop dat dit ook sal trek in buitelandse beleggings in B2C e-handel. Maar die Departement van Industriële Beleid en Bevordering ( "DIPP") van die Ministerie van Handel en Nywerheid later verduidelik dat hierdie mandaat het nie van toepassing op B2C e-kleinhandel en sal slegs van toepassing op kleinhandelaars met baksteen-en-mortier bedrywighede. Een van die redes verwys na hiervoor was die moeite monitering inter-staat transaksies in e-handel aktiwiteite. Verder, die nuwe beleid is bloot 'n bemagtigende beleid en is afhanklik van die deur die onderskeie regerings van die state en Unie gebiede aangeneem is. In Januarie 2014, die DIPP gedryf n besprekingsdokument 11 waarin die meriete en nadele van laat FDI in die e-kleinhandelsektor, aandring belanghebbendes om hul kommentaar gee. Teenstanders van FDI in B2C e-kleinhandel argumenteer sal daar verlies aan werkgeleenthede en die skepping van 'n monopolie deur multinasionale maatskappye. Sodat die toetrede van-inventaris gebaseer groot buitelandse e-kleinhandelaars soos Amazon en e-Bay mag Indiese entrepreneurskap en die mikro, klein en medium ondernemings ( "MSMEs") sektor krimp. Dit is aangekeer wat georganiseerde kleinhandelaars hul goedere sou bron van goedkoper markte in die buiteland, wat 'n negatiewe invloed op die Indiese vervaardigingsektor. Die besprekingsdokument het ook opgemerk dat die bekendstelling van FDI in B2C e-kleinhandel sal werk teen die gees van FDI beleid in 'n multi-merk kleinhandel handel. 12 Die voorstanders van die pro-FDI oog noem voordele soos die skepping van infrastruktuur, meer werksgeleenthede en beter verbruiker diens. Die skuif sal verminder die behoefte aan middelman, verlaag transaksiekoste, verminder oorhoofse koste, en voorraad en arbeidskoste te verminder. FDI in B2C e-kleinhandel sal toelaat MSMEs en ambagsmanne om uit te reik aan kliënte ver buite hul onmiddellike plek. Verder sal die verspreiding van e-handel in die landelike en voorstedelike Indië keuses aan die groeiende aantal kliënte daar wat besteebare inkomste en is bereid om te betaal vir hul keuses te gee. Dit sal ook help om die landelike ekonomieë vinniger met die nasionale ekonomie te integreer. Die government39; s bespreking papier vas dat e-handel het die potensiaal om meer as 4% tot India39; s BBP in 2020. 'N gesamentlike verslag van KPMG en IAMAI getiteld 8213; e-Commerce: Retoriek, Werklikheid en Opportunity8214; het 'n direkte mede-verhouding tussen die grootte van die verbruiker e-handel bedryf en openheid vir FDI gestig in voorraad-gebaseerde e-handel. Die verslag het bevind dat in teenstelling met lande soos die VSA, China, Australië, Sri Lanka en Pakistan, Indië was die enigste een onder 'n lys van ontwikkelde en ontwikkelende ekonomieë wat nie FDI het laat in voorraad-gebaseerde e-handel. 'N Besluit deur die nuut-verkose regering van die toetrede van buitelandse belegging in B2C e-kleinhandel verwag word. As e-kleinhandel uit die aard is in teenstelling met fisiese kleinhandel, is daar verskeie kwessies wat onduidelik bly by gebrek aan regering besluit oor hierdie onderwerp. Sou bekendstelling van FDI in B2C e-kleinhandel toekenning agterdeur toegang tot buitelandse beleggers in 'n multi-merk kleinhandel? Terwyl die regerings Noem die keuse om toe te stem tot stigting van front-end multi-merk winkels binne hul onderskeie gebiede gegee, dieselfde behandeling is onwerkbaar vir e-kleinhandel as dit is nie onderhewig aan enige geografie of grondgebied beperkinge. Verder sal die e-kleinhandel maatskappye saam met plaaslike vervaardigers om produkte bron of sal hulle die bron van hul goedere uit goedkoper markte in die buiteland? Sal die regering permit verkoop van landbouprodukte of verwerkte voedsel per e-kleinhandel maatskappye ontvangs buitelandse belegging? Sal die regering neem nodige voorsorgmaatreëls in die beleid om die belange van die verskillende rolspelers soos die klip en mortel winkeliers en binnelandse e-kleinhandel maatskappye te beskerm? Dit moet nog gesien word of Indië-gebaseerde e-handel maatskappye soos Flipkart, Snapdeal, Fashionandyou, DealsandYou en HomeShop18 staat wees om die stryd teen groot internasionale sake-entiteite soos Amazon en e-Bay, veg sal wees sodra die regering goedkeur FDI in B2C e-kleinhandel en hulle toegelaat om hul eie pakhuise of kleinhandel bedrywighede het. Die onlangse samesmelting van Flipkart met lewenstyl e-handel portaal Myntra, is 'n aanduiding van hoe e-kleinhandel maatskappye hulself te konsolideer om voor te berei vir 'n mededingende toekoms. Afsluiting Op die oomblik is, e-handel, as 'n persentasie van die totale kleinhandelverkope in Indië, is 'n klein figure.13 egter die tempo van groei in e-handel van jaar tot jaar en die impak van sodanige groei op die ekonomie het gedwing om die Indiese regering om die FDI beleidsraamwerk met betrekking tot e-kleinhandel bestudeer. As en wanneer die nuwe regering stel FDI in B2C e-kleinhandel, sal dit interessant wees om die toegangsroetes, FDI pette en perke sien op die persentasie van aankope van plaaslike vervaardigers. Ondersteunend buitelandse belegging regulasies sal help in verligting kapitaal beperking en die bou van 'n konstruktiewe groei omgewing vir die e-kleinhandel bedryf. Die onus is dus op die regering om duidelike e-kleinhandel beleid te formuleer sodat hierdie kwessies aangespreek kan word. 1 Indië, met 205 miljoen internetgebruikers, het die derde grootste internet gebruiker-basis in die wêreld, agter China 300 miljoen en die VSA met 207000000, volgens 'n verslag wat vrygestel is deur die Internet en Mobile Vereniging van Indië (IAMAI) en IMRB International in November 2013. 5 Onder paragraaf 6.2.16.2 van die gekonsolideerde FDI beleid omsendbrief van 2014 (effektief vanaf 17 April, 2014), FDI tot 100% toegelaat word in e-handel aktiwiteite, onderhewig aan die bepalings van paragraaf 6.2.16.2.1, wat uiteengesit as - "E-handel aktiwiteite verwys na die aktiwiteit van die koop en verkoop van 'n maatskappy deur die e-handel platform. Sulke maatskappye sal betrokke wees net in Business to Business (B2B) e-handel en nie in die kleinhandel handel, inter - andere impliseer dat bestaande beperkings op FDI in die binnelandse handel van toepassing op e-handel sowel sou wees. " 6 FDI in B2B e-handel was eerste toegelaat vide inskrywing by reeksnommer 4 van Press Nota 2 (2000) gedateer 2000/11/02. Die bepalings op e-handel, onder Press Notes 4 en 5 van 2012 herhaal die bestaande bepalings. 7 Sien Paragrawe 6.2.16.3 (2) (f) en 6.2.16.5 (1) (ix) van die gekonsolideerde FDI beleid omsendbrief van 2014. 8 Byvoorbeeld, Flipkart bied slegs 'n platform vir kommunikasie en 'n kontrak vir die verkoop van goedere of dienste is 'n bilaterale ooreenkoms tussen die verkoper en die koper. Vir meer inligting besoek gerus flipkart / s / terme (soos besoek op 21 Junie 2014). 9 In die inventaris gebaseerde model, eienaarskap van goedere en dienste, sowel as die mark baadjies met dieselfde entity - die maatskappy wat die webwerf loop. 10 Die ED is 'n deel van die Ministerie van Finansies en is verantwoordelik vir die handhawing van die buitelandse valuta Bestuur, 1999 en sekere bepalings op die Voorkoming van geldwassery, 2002. 12 Die DIPP bespreking papier het opgemerk dat "sodat FDI in e-handel sal e-handel spelers volledige geografiese bereik wat sal wees teen die gees van FDI in MBRT dws beperk tot stede met 'n bevolking van meer as 'n miljoen of enige ander stad te voorsien soos per die keuse van toestemmende state ". 13 Volgens die Indiese Brand Equity Foundation (IBEF) verslag van Januarie 2013 e-handel in Indië is verantwoordelik vir net 0,1 persent van die totale kleinhandelverkope ten а-vis meer as 2,9 persent in China. Die aanlyn-kleinhandel penetrasie geniet deur die VSA is 7,0 persent. Die inhoud van hierdie artikel is bedoel om 'n algemene aanduiding van die onderwerp gee. Spesialis advies moet verkry word oor jou spesifieke omstandighede. Om hierdie artikel Druk, al wat jy nodig het, is om geregistreer te word op Mondaq. Klik om Teken in as 'n bestaande gebruiker of registreer sodat jy hierdie artikel kan druk.

No comments:

Post a Comment