Tuesday 14 November 2017

Jake Bernstein Op Futures En Kommoditeite


Jake Bernstein op Futures en kommoditeite VIND DIT - handel dit - maksimeer IT - 6 Sessie Trading webinaarreeks Geagte Trader: Dit vind van 'n goeie ambagte is slegs 'n derde van die vergelyking om sukses in die markte. Maar die meeste handelaars versuim om die eerste stap omdat hulle nie 100% reëlgebaseerde, duidelik gedefinieerde handel metodes het. Navorsing toon duidelik dat die meeste handel metodes wat gebruik word deur handelaars deesdae net werk dit nie. Die hartseer waarheid wat uit hierdie ongelukkige situasie is dat die meeste handelaars is verslaan voor hulle nog begin met die spel. Omdat Futures Trading is 'n nul-som spel; want daar is 'n wenner vir elke verloorder; omdat suksesvolle handelaars maak die geld wat onsuksesvol handelaars verloor; en omdat die meeste handelaars is nie in staat om wat naald in die hooimied te vind, die aantal verloorders in die handel sal waarskynlik altyd meer as die aantal wenners. Ek glo ons kan dit verander. HOE? STAP 1: Vind It! My nuwe ses sessie webinar reeks sal fokus op 3 krities belangrike aspekte van die saak. Elke Vrydag vir ses weke het ek sal fokus op 4 spesifieke handel metodes, elke 100% reëlgebaseerde. Ek sal elke metode beurs in sy geheel in ons eerste sessie verduidelik. Ek sal julle al die reëls te gee en Ek sal julle voorbeelde gee. Jy sal die reëls ken en ek sal so goed. Dan, met behulp van reëlgebaseerde prosedures Ek sal jou wys handel dryf in 'n verskeidenheid van markte wat óf vir die opstel van die volgende week of wat reeds veroorsaak en is gereed om handel te dryf. STAP 2: Handel ek! Die tweede stap in die maksimalisering van positiewe uitkomste is om ambagte te voer in die korrekte manier. Dit beteken die gebruik van die korrekte volgorde tipe op die regte tyd, die toepaslike stop verlies en wins teiken, en die toepaslike opvolg prosedure. Die besonderhede van hierdie prosedures sal aan u verskaf, duidelik en spesifiek sodat jy die uitslag kan volg van elke opstel en sneller. Dit is die beste manier om die toepassing van my handel metodes sowel as die regte prosedure implementering leer. Die een ding om ambagte met potensiaal te vind; Maar dit is 'n heeltemal afsonderlike saak na die korrekte bestellings vir toelating, uittrede gebruik en opvolg. Elke week sal ons die ambagte wat opgetel die week voor te ondersoek en te sien hoe hulle uitgedraai. STAP 3: Maksimeer It! Daarbenewens sal ons almal gekies ambagte met behulp van verskeie winsmaksimering prosedures wat Ek jou sal leer spoor. Alle transaksies in stap een sal gevolg word deur na voltooiing. Winsmaksimerende strategieë is noodsaaklik vir 'n suksesvolle handel en moet sonder geïmplementeer misluk. Sodra jy sien hoe my winsmaksimering strategieë 'n groot verskil in jou bottom-line kan maak, ek glo jy sal oortuig van hul waarde. 'N uitstekende geleentheid om VASTE METODES leer Baie min handelaars in hierdie besigheid is bereid om hul metodes te deel. Die rede hiervoor is eenvoudig: Die meeste van hulle het nie 'n metode of metodes; hulle het net oordeel, interpretasie en aanvoeling wat na my mening in stryd is met sukses in die handel is. JY sal nie nodig om enigiets wat ek julle leer INTERPRETEER! As ek jou geleer metodes of stelsels wat van jou verwag om oordeel te gebruik of om iets te interpreteer in my werk handel, dan sal jy jou tyd mors en geld te woon my webinar reeks. Dit sal egter dat dit nie die geval wees. geheime sauce8221 ;.; Daar sal geen 8220 wees analysis8221 ;.; Daar sal geen 8220 wees Daar sal geen 8220; kyk like8221 ;. Alle prosedures, reëls, en keuses sal bepaal word met soliede reëls wat jy sal vooraf weet waar jy sal verstaan ​​met 'n volledige duidelikheid. Vrae en Antwoorde Jy sal die geleentheid kry om vrae te vra en hulle antwoord op die sessie. Jy het ook toegang tot my per e-pos tussen sessies. Alle sessies sal aangeteken word Om te registreer, kliek hier vir registrasie inligting Jake Bernstein | Handelaars Expo New York 2015 | handel strategieë Klik hier om te registreer My drie beste Korttermyn-Timing snellers vir Voorrade, Futures en Forex 1 Maart 08:00 09:00 EST In hierdie sessie sal jy leer: 8226; Hoe om handel te dryf met HIGH kans 8226; 100% objektiewe reëls 8226; Geen mitiese of magiese nonsens 8226; Kristalhelder tot stilstand kom, snellers en winsmaksimerende gereedskap Handel Voorrade, Futures, en Forex soos 'n pro: Drie Solid 100% aanvaar Doel Trading Ontwerp vir Sukses * 1 Maart 13:00 17:00 EST Woon Jake Bernsteins 100% reëlgebaseerde, suiwer objektiewe werkswinkel en leer drie absoluut soliede kristal helder handel metodes van toepassing op alle aktiewe markte. Soos 'n ware handelaar en briljante opvoeder, het Jake Bernstein ontwikkel en pionier hoogs doeltreffende handel metodologieë wat heeltemal gegrond is op reëls, prosedures en strukture. Jy enige interpretasie gewoond te vind of "lyk" magic, mitologie, of nonsens in hierdie wonderlike aanbieding. Jake sal jou wys: 8226; Die reëls en die spoor rekords 8226; Wanneer om in en kry toe om uit te klim 8226; Hoe om die risiko te verminder en te maksimeer wins 8226; Hoe om jou dissipline te ontwikkel deur 'n maksimum vertroue in jou handel of te belê Jakes aanbiedings by die MoneyShow, en die res van die wêreld, was nog altyd goeie resensies en buitengewoon positiewe terugvoer gevra. Hier is 'n seldsame geleentheid om te leer van 'n veteraan wat geleef het deur feitlik elke markomgewing sedert sy eerste handel in 1968. Hierdie sessie sal vinnig vul, so maak jou bespreking onmiddellik. Ruimte is streng beperk! Red $ 50 * $ 279 per persoon indien medisyne deur 11 Februarie; $ 329 per persoon indien medisyne na 11 Februarie.

No comments:

Post a Comment